Belo Horizonte

15 maart 2014

Hallo Allemaal,

Op Maandag 17 februari had ik te horen gekregen naar welk land ik toe mag. Het is BRAZILIË geworden en ik ben geplaatst in district 4760. Ik ben ontzettend blij, maar sinds gisteren (14-03-2014) weet ik ook in welke stad ik ben geplaatst :). Het is geworden.. Belo Horizonte bij rotary club Padre Eustaquio. Ik had een superleuke mail ontvangen van mijn coördinator daar waardoor het allemaal steeds een stukje dichterbij komt. Ik had er al heel veel zin in om de uitdaging aan te gaan, maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden en heb ik er nog meer zin in. Er is een facebook pagina aangemaakt voor alle In- en Outbound exchange students van Belo Horizonte. We hebben dus al een beetje contact met elkaar.

Zaterdag 6 April heb ik een bijeenkomst in Woerden waar alle nederlandse exchange students een presentatie mogen geven over het land waar we naartoe gaan. We krijgen die dag ook verdere informatie wat er nog moet gebeuren voordat we een jaar weg mogen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn voorbereidingen.

Groetjes Eline